En Dag På Stan ^^




kl.8.30 ringde klockan imorse. Gud vad jag hatar att gå upp på morgonen, trodde det skulle gå över när man blev "äldre", men icke. Det var ju bara att stiga upp.

Var på ABF kl.10.15, och satt där och lyssnade på vad dom nu snackade om. Det blir säkert bra de där ^^
När dom hade snackat i över en timma så fick vi gå därifrån.

Så efter det lallade Jag och Robin runt lite nere på stan.
Först till banken och fixade ny internetdosa till mig eftersom min har gått sönder. Igen
Det är ju inga bra grejer det där iaf.

Efter det gick vi ner till Clarres och köpte betongspikar, det också igen.
Dom jag köpte här om dagen var ju inte så stora, så jag fick ju bara upp småtavlor med dom.
Nu har jag hittat rätt storlekar iaf =) Bra skit.

Efter det gick vi till bibblan och skrev ut mitt CV som jag ska skicka in till H&M. Förhoppningsvis lyckas jag komma ihåg att posta det imorrn. Jag är ju lite slow när det gäller sånt där "komma ihågande" ^^

Efter bibblan så sprang vi in på hemköp en sväng, handlade middagen för idag, och massa roliga saker jag ska ha att pynta med på Kräftskivan på Fredag. =)

Och sist men inte minst -blomaffären.
Jag var ju tvungen att ha en blomma till hyllan som jag satte upp i köket över matbordet.
Perfekt blev det.

(Folk som läser detta kan ju ta mig för en 40+ åring med tanke på hur det låter när jag skriver.
Sätta upp en hylla i köket.
Köpa blommor och spikar
Gå på biblioteket
Anordna Kräftskiva

Hahaha, omg. Dags att skaffa sig en vettig hobby kanske?
Jag är ju faktiskt bara 21 ;)

För er som undrar så håller jag kind of på att flytta in hos min pojkvän, därför fixar & donar jag så mycket i hans lägenhet, jag måste ju trivas här liksom ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0