Stockholm I Mitt Hjärta.




Vi funderar på att åka en sväng till Sthlm imorrn, pojken och jag.
Det är ju ändå typ ett år sen jag var där sist, fast då var jag knappt inne i stan, så de räknas inte riktigt ändå.

Jag behöver shoppa lite, och jag tycker inte riktigt om att springa runt här i Eskilstuna och leta kläder.
It's not the same liksom.
Sthlm är till för min klädshopping. That's it.

Jag har längtat hela sommaren efter mitt Sthlm. Jag saknar det så.
Förstår inte varför man inte kommer iväg dit oftare när det bara ligger 1 timma härifrån. Sjukt egentligen.
Det borde bli som ett mål istället, att åka dit minst varannan månad för att hälsa på lite ^^
Nyårslöftet? Höhö

Jag hoppas iaf att vi kommer iväg imorrn. Då kan jag va lycklig fram till jul ^^
Jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0