It's over



Härmed så avslutar jag denna bloggen och byter tillbaka till min gamla.

http://estella.bloggagratis.se

Anledningen till detta lilla beslutet är för att jag tycker denna bloggen är för krånglig.
Fast inte bara.
Jag har även nån tvångstanke att jag inte kan lämna min gamla blogg bakom mig.
Mitt liv sen 2 år tillbaka finns liksom i den, och det var för svårt att släppa och börja om på nytt.

Och jag ska inte ljuga, jag tycker om bloggagratis.se(sorry för det lilla reklaminslaget ^^)fan så mycket bättre,
även om jag är sjukt kär i min header här, och man inte kan ha en header på bloggagratis.
It's fine, I will get over it.

Denna bloggen kommer jag däremot ha kvar
Och det är bara för att jag då kan komma tillbaka och kolla på min underbara header lite då och då ^^
Haha, I'm such a freak xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0